Workshop til afklaring af målgrupper og indhold på ny hjemmeside

Koncept og wireframes til ny hjemmeside for Aros Kommunikation

Aros Kommunikation laver selv kommunikationsstrategier og hjemmesider men havde brug for det berømte blik udefra, da de stod for en relancering af deres egen hjemmeside. Fokus er formidling af høj faglighed gennem det gode indhold, som er bundet sammen med de gode cases og ikke mindst med de kompetente medarbejdere.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Workshop: Udvikling af personas, indholdsstrategi og wireframes

På 1 dags workshop stillede Aros Kommunikation skarpt på deres målgrupper og fandt ind til kernen af de værdier og det indhold, den nye hjemmeside skal kommunikere til både potentielle og eksisterende kunder. Det handler om høj faglighed, om legitimitet og om et stærkt fundament af viden. Det oversatte vi til en indholdsstrategi og nogle wireframes, som Aros Kommunikation har bragt til live på et levende, smukt og lækkert site.

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt