En efterskole med et budskab

Workshop, hjemmeside, visuel identitet og SEO/SEM, Google Ads, Facebook og Instagram

Ved første møde med Frøstruphave Efterskole stod de med et behov for en ny og moderne hjemmeside sammen med ønsket om at få en unik grafisk profil, der på flot vis skulle afspejle og signalere efterskolens DNA udadtil.

Den faste abonnementspris med fri support og hjælpen lige ved hånden i dagligdagen samt de løbende opdateringer, der automatisk følger med, var blandt nogle af grundene til, at DKM’s 3S-hjemmesideløsning var det helt rette valg for dem. 

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Fra strøtanker til færdigt resultat

En kombineret kommunikations- og webworkshop blev startskuddet til et spændende samarbejde omkring efterskolens digitale kommunikation. Her nåede vi i et tæt samarbejde ind til Frøstruphave Efterskoles kernefortælling (Brand Essence), de vigtigste brugerrejser og positioneringsmuligheder, som senere blev omdrejningspunktet for deres nye visuelle identitet. Resultatet blev en tidssvarende hjemmeside, der fremstår i et unikt webdesign og med en intuitiv informationsarkitektur til glæde for de forskellige brugere, sammen med en række grafiske materialer, hvor mulighederne er mange.  

Effektivitet og øget synlighed

Vi har sidenhen taget hul på effektueringen af den digitale annoncering på Google Ads, Instagram og Facebook, hvor DKM sikrer grafik og indhold, opsætning, styring og optimering af målretning og rækkevidde, så annonceringerne bringer størst mulig værdi for Frøstruphave Efterskole. 

"DKM har været rigtig gode til at navigere ift. de ønsker, og så er det super vigtigt at arbejde med nogen, der har forståelse for, hvad det vil sige at være en meget værdibåren skole. Det er kommet til udtryk i alle processer – lige fra besøg, over workshop, til ny grafisk profil og hjemmesiden. Og så har responstiden været rigtig god – der har ikke været noget at sætte en finger på.”
SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt