Support og manualer

Teknisk og kommunikativ vejledning

Vores support har dagligt åbent på telefon og mail. De er klar til at hjælpe dig videre i dit arbejde, uanset hvilke udfordringer, du støder på, når du arbejder med din hjemmeside eller kalendersystemet. Og hos os er der ingen spørgsmål, der er for dumme. Vi vil bare gerne hjælpe.

Supporten har både de tekniske og de kommunikative briller på. Det betyder, at du får hjælp til konkrete tekniske spørgsmål, men også input til, hvad der kommunikativt virker bedst på din hjemmeside.

FAQ, manualer og guides

Ved siden af den personlige support har du fri adgang til vores supportforum. Her finder du manualer og svar på de mest stillede spørgsmål (FAQ) samt et væld af videoer, trin-for-trin-guides og artikler med generelle tips til din kommunikation. På den måde har du altid hjælp lige ved hånden - også uden for telefontiden.

Har du brug for support?

Har du brug for hjælp til områder eller produkter, der ikke er omfattet af den frie support? Fortvivl ej!

Med et klippekort er du godt hjulpet. Konceptet er simpelt:

Du køber et antal timer hos os. Når du bruger supporten, trækker vi det antal minutter, vi bruger på at hjælpe dig. Hverken mere eller mindre. Både du og vi slipper for at bruge tid og penge på løbende småfakturaer. Det er win-win. Derfor sparer du også penge, fordi du kun betaler pr. minut, og ikke pr. påbegyndt time. Endnu mere win.

Priser:

5 timer: 6.125,- kr. inkl. moms
10 timer 12.250,- inkl. moms

 

Eksempler på klippekortsløsninger: 

Klippekort til redigering af hjemmeside

Flere og flere vælger at få os til at opdatere og vedligeholde deres hjemmeside. De sender bare tekster og billeder til os, og så tager vi os af alt det tekniske med at lægge indholdet ind på hjemmesiden.

 

Klippekort til Mailchimp - redigering af nyhedsbrev

Sender du nyhedsbreve ud via Mailchimp, men har brug for hjælp til at få systemet til at gøre, som du vil? Har du brug for en sparringspartner - eller simpelthen én at overlade arbejdet til? 

 

Klippekort  - til generel support og vejledning

Overskriften siger vist lidt sig selv. Du behøver ikke låse dig fast på et bestemt område for at købe et klippekort. Kontakt os for at få en snak om, hvad du har brug for, og hvordan vi kan hjælpe dig med det.

 

Gå til toppen

 

 

menu
support
søg
kontakt
Kontakt