Musik- & Teaterhøjskolen

Når kreative og kunstneriske værdier omsættes til kommunikation

Musik- & Teaterhøjskolen efterspurgte en professionel leverandør, som forstod deres verden og værdier og kunne omsætte dem i deres kommunikation. De stod med et behov for en ny brugervenlig hjemmeside med et moderne webdesign, der skulle afspejle og formidle skolens værdier. Ønsket var også at målrette den digitale kommunikation og styrke skolens image på tværs af platforme for at øge kendskabet til skolen og nå ud til flere nysgerrige unge.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Værdier i fokus

En spændende workshop, tilpasset Musik- & Teaterhøjskolens behov, gav os mulighed for at finde ind til skolens kerneværdier (Brand Essence), primære målgrupper og deres brugsmønstre. Erfaringerne fra workshoppen blev brugt til at styrke skolens digitale tilstedeværelse og resulterede i et unikt webdesign, UX-optimering samt en ny informationsarkitektur og wireframe. Med en målrettet brandingkampagne af Musik- & Teaterhøjskolens nye hjemmeside og egne film oveni, har højskolen fået en ny, målrettet kommunikationsplatform.

Målrettet kommunikation

DKM har sikret effektuering og optimering af højskolens digitale annoncering på Google Ads, Instagram og Facebook ved at tage hånd om grafik, indhold, opsætning, styring og rækkevidde med fokus på målgruppen.

Det har vi lavet

Workshop inkl. målgruppeanalyse, brugerrejse og Brand Essence

Udvikling af nyt webdesign, informationsarkitektur og wireframe

Google ads, Facebook og Instagram

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt