Vi kan blandt andet hjælpe dig med: Hjemmesider, magasiner og kirkeblade, film, grafisk profil, kalendersystem, sms-system og meget mere.

Vi hjælper dig med at kommunikere det, du tror på og brænder for

Hver dag summer det af liv på DKM – Danmarks Kirkelige Mediecenter. I kursuslokalet bliver fem kursister klogere på Facebook. I iderummet skribler to medarbejdere og et menighedsråd løs på whiteboardvæggene for at få konceptet for det nye kirkeblad på plads. I it-hulen knokler udviklerne løs på et nyt website, der skal bringe en kunde i tættere kontakt med sin målgruppe. Og hos grafikeren, ja, hun tweaker farver og fonte, indtil hun er er helt overbevidst om, at de sidder lige i øjet.

Produkter og værktøjer, der passer til din verden

Vi er ikke et kommunikationsbureau, der som en hvirvelvind stormer ind og præsenterer farvestrålende plancher, et annoncebudget på halvanden million og et website, der nærmest kan lave kaffe – alt imens du tænker ”mon de andre forstår, hvad manden siger”. Tværtimod prioriterer vi altid at give dig værktøjer, der passer til din verden. Vi forstår, at din hverdag sikkert består af tusindvis af forskellige opgaver. Og opdatering af hjemmesiden er kun en af dem. Derfor skal værktøjerne være enkle at bruge, men give stor effekt.

Og vi smutter først, når vi ved, at du er helt tryg ved de nye redskaber. Derfor inkluderer mange af vores løsninger kurser eller fri support. Ja, faktisk vil vi allerhelst, hvis du undervejs i processen også lærer noget nyt. Så du næste gang selv kan skrive en superskarp pressemeddelelse eller optage små engagerende videoklip med din smartphone.

 

Er det dyrt?

Ja og nej. Vi kan nok ikke hamle op med din kollegas fætters søn, der kan flikke en hjemmeside sammen på en weekend. Men på den lange bane: Nej, der er vi ikke dyre. Vi sørger for, at du får produkter og værktøjer, der er nemme at bruge, passer til dine behov og kan udvikles på sigt. Du sparer både tid og penge i længden.

Vi er en erhvervsdrivende fond, der har til formål at fremme kirkelig kommunikation, og det betyder, at der hverken er ejere eller aktionærer, der skal stikke dine penge i deres lommer. Tværtimod bliver overskuddet brugt på at skabe ny inspiration til den kirkelige og værdibaserede verden. Så ofte som vi kan komme afsted med det, deler vi gratis ud af vores viden og ideer: På bloggen, ved foredrag og gennem projekter som for eksempel Snapperklubben.